March 03, 2009

Terasa penat sangat!!

semalam merupakan ari pertama saya kije sip stelah lama kije opis hour.Terasa sgt letih n ngantuk disebabkan pg semalam saya bangun awal utk gi ke bank jelaskan seme hutang2 saya.Naseb baek la seminggu jek kije sip..pastu akan kembali ke opis hour start balik trening.Sampai umah jek dah dekat pukul 2.30ptg..abah meminta saya menolong die membuat laksa utk die menjual..disebabkan abah pening kepala so saya kesian saya tolong jugak..lam kul 4.30ptg br abis kami due beranak membuat laksa..Abah terus bergegas bawak laksa letak kt tpt makcik berdekatan umah saya menjual kueh mueh.Saya mengemas dapur yg bersepah mase memasak.sedar x sedar nengok jam dah pukul 5.30ptg..cepat2 saya naik ke atas bersiap utk g kije..sampai kt opis terus rase flat sgt..jaga chnl pon bape kali menguap n terpejam....bile jam pg td dah pukul 7pagi terus x tunggu lg kt opis tu gerak balik umah...kepenatan yg x tau nk cite

No comments: