March 02, 2009

terasa geram x nengok dak tecik ni?
















Saya gewam jek bile nengok baby yg comel2 ni..rase nk cubit2 jek pp die..Ramai member saya dh de anak..seme comel2..Gambo anak salah sorg member saya yg de koleksi saya yg kt atas ni..rase nk culik jek bawak lik umah buli2 die sampai nangis...saya kalau gi suping komplek ngan mak saya suke jek gi bahagian baby nengok baju2 baby yg mcm2 fashion..comel jek nampak..mak saya rajin beli baju baby bg kt kazen saya nye anak..if nk beli saya ngan mak le yg akan pilih2 baju baby tu..yg paling saya suke nengok kasut baby brand adidas ..comel sgt..tp rege die cm rege kasut org dewasa...

2 comments:

simplyME ;p said...

BabyNadaaaaa..miss U muchhhhh!!! in fact both of them are so annoyingly adorable..so damn cute! (can't wait til its my turn but but but still nd 2 find me a suitor tho..haaahaaahaaa) big luvvv xxxhugzxxx

kakMayee said...

cute ek Nada ni..clever girl..