March 11, 2009

Benarkah mimpi ada maksud tersirat?

spt semua sedia maklum mimpi adalah mainan tidor..tp ntah kenape mimpi yg saya alami terasa ade makne yg tersirat..mimpi yg saya alami sering muncul membuatkan rase serba salah saya x boleh hilang..si DIA sering muncul dlm mimpi dlm mcm2 situasi..malam td saya seakan berdialog dgn si DIA..seakan seme itu bukan satu mimpi..Bila saya terjaga dr tido terasa spt saya sedang berjaga masa mimpi itu..ia seakan memberi satu peluang si DIA menceritakan dan meluahkan segala2nya...kenapa?kenapa semua ini wujud kembali.adakah segala yg diluahkan satu kebenaran..mungkinkah ada benda yg belom tertunai maka seme ni sering muncul dlm mimpi...arghhh apa yg patut saya lakukan...terlalu kerap ia terjadi membuatkan saya jd keliru sama ada saya berada di alam mimpi atau realiti.terasa makin sukar utk lelapkan mata kerana takot mimpi itu muncul lagi dalam situasi yg lain..adakah benar ungkapan

"One word frees us of all the weight and pain of life that word is love"

2 comments:

'D' said...

siapakah DIA??...hehehe

LadyNor said...

DIA=diploma in accounting :p