March 15, 2009

Pict kenangan bersama org yg mengajar saya mengaji sampai khatam

Dah lama saya x berjumpa dgn org yg mengajar saya mengaji muqaddam ngan al quran semasa saya masih kecil sehingga saya khatam semuanya..Thanks mak jah n pakcik zain yg banyak memberi tunjuk ajar dan membuat saya adk beradik tahu mengaji..Walaupun mase mengajar makjah ngan pakcik garang tp semuanye utk kebaikan..kami semua appreciate sgt jasa baik pakcik zain n makjah selama ni..walaupun pada mula nya makjah x berapa cam saya yg dah besar ni akhirnye kenal jugak...Dulu saya slalu kene marah ngan makjah coz dulu time kecik saya sgt nakal men kejar2 ngan budak laki..bile time ngaji x dengar suara..time tu mula lah makjah pegang rotan bebel2 kat saya...Semenye masih segar dalam ingatan..Semoga pakcik zain n makjah dimurahkan rejeki dan dipanjangkan umo...Amin

4 comments:

simplyME ;p said...

errr..aunty, uncle send regard to broA pls & thnx! wink winkkk ;p haaahaaahaaa (hop 2 bed & hide undr my blanky)*giggles* =))

LadyNor said...

wahhh sempat lg tu soh uncle n aunty send ur regard to broA eh..kang die wat calon menantu kang pengsan lak nanti..ekekeke menten cantik jek kan aunty lam gambar ni..

simplyME ;p said...

*lolz* ;p

LadyNor said...

ekekeke nk jd menantu kene masuk minang abgA tu le adek santek..kompem dpr approval.. :p