March 02, 2009

my lovely cat at home







kucin yg slalu menemani saya kt umah..tido pon dgn saya jugak.Dulu saya setakat suke kucin jek..x de rase nk membela coz mak saya x suke kucin..lg pun dulu duduk rumah quarters agak susah gak le nk membela..since kitaorg dh pindah rumah saya memang bertekad nk bela kucin walopun mak saya bising jugak le por the first time..tp bile dh lelama bela diorg mak saya dh x takot kucin..skang ni die yg melayan diorg coz serunuk nengok pangai kucin saya yg bertige tu..slalu jek dengo mak saya membebel kt diorg kalo nakal cakar sofa die..since dh agak lame membela kucin ni br la saya paham nape le org suke bela kucin..kucin ni cam kawan jugak le kt umah..rase sunuk jek bile bercakap ngan kucin2..kalo rase marah ke hape leh jek marah diorg coz diorg diam jek..x reti balas lik...kalo sedih pon leh jek bercerita ngan diorg.cm pendengar setia jek diorg tu...ade 3 ekor kucin tp pangai memasing len2..terhibur jek rase nengok telatah diorg..skang ni kucin saya yg sekor tu tgh peknen..memang kene bg banyak perhatian kt die la...sampaikan anak jiran sbelah umah saya asyik dtg jek men ngan kucin kt umah ni..sampai parent diorg risau coz anak die asyik ilang jek...hehe kalo saya kije skang peneman kucin saya abah saya le coz die dh pencen die jek ade kt umah..diorg pon tido ngan abah saya..x de le abah saya sunyi sgt..kalo saya x sempat nk g beli pasir kucin or bawak diorg gi klinik abah saya jugak la yg bawak diorg...masyeh abah coz tolong jaga kucin saya..

3 comments:

simplyME ;p said...

OMG!!! OMG!!! OMG!!! they're sooo adorable.. xxxhugzxxx

LadyNor said...

ekeke gewam kan nengok diorg..bebi yg oren tu tgh peknen skang ni..lg beso badan die

Zhanno said...

Lam kenal yah dari AKu Fanza