March 02, 2009

Tension x bile anda dikatakan gumuk..







Saya rase tertekan bile dikatakan gumuk..tp memang gumuk pon..mule le terasa kerisauan bile setiap kali jumpe org yg lame x jumpe diorg kata saya gumuk..paling saya risau bile nk carik baju.bile badan gumuk pakai baju yg berkating x santek jek nampak..tambah2 bile kegumukan x balance..nunang saya slalu panggil saya bulat..abah saya lak cakap kt saya muke pinggan...arghh memang tension giler..paling tension nk carik suo jeans memang rase tension..susah jek nk carik jeans yg sesuai ngan size badan...mule la terpikir nk gi slimming centre coz jeles jek tgk org yg selim kai baju santek jek..ade jugak yg x caya saya gumuk...yg x caya tu sile nengok gambo saya yg gumuk ni...pasti anda akan lebih percaya...iskkk x sanggup saya nk nengok gambo saya sendrik yg gumuk ni..terasa cam nk edit jek gambo tu jd kuwus...gambo yg atas skalik jgn pokus tang perut lelame eh..jatuh saham saya nanti..ngeee

3 comments:

simplyME ;p said...

'cessE..my pweety 'cess!!! seriously u aint fat okayyy!!! U look stunning & please stop tryin to lose more weight aite! & & & pls eat up!!! ;p *grin*

LadyNor said...

gumuk la dek...x nampak ke bulat jek muke akak..serem jek nengok muke sendrik...

lifeislikethat said...

if you're fat,then i am obese...
no darling, you are just fine,seriously.