March 29, 2009

Kerisauan melanda

Hari ini telah diumumkan pembubaran satu company dan sekalik gus terkena tempias dekat my company tempat saya bekerja...Telah diumumkan 80 org yg bekerja kt my company akan diberi vss atau dalam erti kata yg lain diberi notis berenti n dibayar pampasan...80 org yg telah dipilih belum diketahui lg name2 nye..Terasa kerisauan andai kata salah satu nama nye adalah name saya..nama2 yg dipilih berdasarkan kpi yg telah dibuat dimana sape yg performance die kurang semasa kpi bebaru ini atau erti kata yg lain mendapat BE-below expectation maka org itu akan diberi vss..Terasa risau teramat skarang ni..Berharap sgt janganla saya yg kene..terlalu banyak yg akan saya kene tanggung..ekonomi sekarang makin x stabil...the 2nd info akan diumumkan isnin ni..semakin berdebar2 utk mengetahui keputusan apa lg yg akan dibuat..patutla mase lepak ngan dak2 dept baru ni diorg seakan risau sgt menceritakan seme ni sedangkan saya x tahu pape...Akhirnya muktamad berita ini diumumkan...so skarang ni tunggu jek keputusan yg akan dibuat...Walau ape pon saya berjanji pada diri sendiri sekiranya saya tidak termasuk dalam name2 yg disenaraikan saya akan bekerja bersungguh2 dan menumpukan sepenuh tenaga dan masa saya utk melaksakan kerja2 saya dgn cemerlang...dan saya akan sentiasa berdoa yg saya akan mendapat kije yg lebih stabil yg akan membuatkan saya tidak akan merasa kerisauan seperti sekarang ni..dah macam berikrar mase perhimpunan time kt skolah2 dulu la lak rase...

2 comments:

Hanney Hanafiah said...

iskk takot gak..mintak2 takde kan..

LadyNor said...

tu le kan..harap2 kite seme x terkena kan..risau gak ni senonye..same2 la kite berdoa kan...