March 29, 2009

Aktiviti secara mengejut slepas tersedar dr tidor

Koleksi baju disalah satu butik
Koleksi pelamin yg dipamerkan

Koleksi pelamin di pentas utama utk perasmian pameran

Ini lah antara aktiviti yg x di plan....Selepas saya membuka email saya, baru la tahu ade pameran perkahwinan yg diadakan di PICC....ntah kenape terasa nak pergi sgt bile teringat kata2 dak hani walopun mukan name yg saya panggil die sbenarnye...die la yg telah menyuruh saya pergi setiap pameran.Mana nk tahu die kata ade rezeki muleh bertuah mcm member die...disebabkan kata2 semangat yg die bg la saya memaksa kan diri mencuci mata kt sane.Tambah2 bile die menunjukkan gambar mejelis kawan die..terasa teruja sgt utk jadi seperti member die...walaupun pameran disitu x sebesar dekat mid valley tetapi dapat jugak la menambahkan ilham utk difikirkan...dr luar picc mcm x de org jek..bile dah masuk dalam tu br le dapat lihat ramai org yg pergi kt situ...dgn kepergian saya ke picc maka pertama kali la bg saya sampai ke picc yg slalu diwar2kan oleh org ...memang tempat dia selesa dan senang utk membuat sebarang mejelis..sempat gak la nyinggah kt setiap butik yg ada kt pameran tu..kirenye setiap gerai saya amik pamplet(eh betul ke ejaan ni) quotation package yg diorg provide...da boleh wat buku dah bile dh amik banyak sgt..pastu agak2 rase x beh leh masukkan lam bakul sampah...If anyone ade info pasal pameran cam ni sile bg tau saya eh...
* x bertuah lg la saya kali ni hani..maybe next pameran i should go to be lucky...hopefully..

3 comments:

kakMayee said...

moga dilimpahkan rezeki olehNYA..cepatlah adik2 akak ni dapat naik pelamin..amin..

LadyNor said...

ekeke kak ...aminnn x larat dah org asyik menanya jek ni...x tau nk jawab ape dah...

kakMayee said...

sabar banyak2 dik..soalan2 tak diundang tu,tak dapat nak dielak..ekeke..tapi,apa pun jangan stress k..nanti migrain payah..be strong k..yg penting u know n want what is the best for both of u kan..kalau tak larat nak jawab,just give your sweet smile k..ekeke.. :)